Veelgestelde vragen
1. Kan ik ergens zien wat de verwachte levertijddagen zijn van vervoerders?
Zeker! Sinds kort zie je op de volgende pagina wat de levertijddagen zijn van PostNL, DHL, Bpost en DPD. De levertijddagen zijn van de afgelopen weken, dus niet van de huidige week.
2. Hoe kan het dat mijn tussentijdse factuurbedrag is gedaald?
Je kunt alle specificaties van de uitbetaling vinden in je verkoopaccount. Waarschijnlijk heb je een artikel retour gekregen, of heb je ergens anders kosten voor gemaakt. Dit is allemaal terug te zien op de specificaties van de factuur.
3.Waar kan ik de servicenormen per week vinden?
De huidige servicenormen van een week vind je op deze pagina. Wil je weten welke updates er daarvoor geweest zijn? Het archief vind je als je naar beneden scrolt.
4. Vraag: Wat is jullie teruggavebeleid?
Antwoord: Je kunt elk product tot 30 dagen na de besteldatum terugsturen. Stuur ons een mail met je bestellingsnummer en we sturen je een verzendlabel.
5. Vraag: Hebben jullie ook sociale media?
Antwoord: Ja, we hebben Instagram en Facebook.
6. Vraag: Kan je hier ook met afterpay betalen?
Antwoord: Ja, je kan hier met afterpay betalen.
7.vraag: Wat kan ik doen als ik een foute pakbon of factuur heb gekregen?
Antwoord: Als er iets fout is gegaan, kunt u een mail aan ons sturen, dan gaan we de fouten corrigeren.
8.vraag: Ik heb het verkeerde product gekregen, wat nu?
Antwoord: Ons even benaderen, dan kunnen we uw geld terug sturen of het juiste product.
9.vraag: Hebben Jullie een winkel?
Antwoord: Nee hebben alleen een webshop, we zijn gericht alleen op online webshop.
10.vraag: Is de klantenservice beschikbaar op het website?
Antwoord: Ja, de klantenservice is beschikbaar op het web.
11.vraag: Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?
Antwoord: Helaas is het niet mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen, omdat onze orders automatisch verwerkt worden. Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop.
Maak jouw eigen website met JouwWeb